14 Nisan 2011 Perşembe

Merhabalar,

Henüz bebek bir blog olduğumuzdan kimse bizden haberdar değil ve blogspot.com un başına gelenler yüzünden henüz İstanbul bloğumuzu göremiyor. Hal böyleyken yazdıklarım bir monologdan ibaret :) Amma velakin belkide bugünden aylar sonra bloğumuzu sevip geçmişte yazdıklarımızı okumak istediğinizde siz sevgili okurlar ve de sen İstanbul bloğumuzu görmeye başladığında okuyacaksınız bu satırları... 

Bugün, günler önce kapımızdan içeri giren bahar bir anda koşarak çıktı gitti, geride onca yağmura rahmen hissedilen ılık hallerini bıraktı. Dünden konuşmuştuk Burcu* gelecekti bugün, yağmur çamur demeden geldi de. Çok iyi oldu hem özlem giderdik hem de sohbet ettik, eskilerden, evlilikten, onun ikiz oğluşlardan...

Atıştırmalık bir kaç şey hazırlamıştım sohbetin yanına ancak henüz bloger olarak hissetmiyor muyum nedir yapılışlarını fotoğraflamadım. Bundan sonra inşallah...

Burada İstanbul' la birbirimizden haberdar olmak ve severek takip ettiğimiz ve belki de yeni tanışacağımız blogger arkadaşlarımızla buluşabilmek için varız. İçerik konusunu düşünmedik hiç, konuşmadık da. Yavaş yavaş ortaya çıkacak her şey, mutfak konuları olacak o şimdiden belli oldu :) Biraz da yaptım olmuş mu?** lar olacak onu da biliyorum.


* Eski, iş arkadaşım. Eski iş, arkadaşım: iki tanımda doğru ancak farklı anlamlardalar ve fakat iki anlamda durumumuza uygun; hem eski arkadaşım, hem de eski işimden arkadaşım  :)

** Tahmin edeceğiniz gibi kastettiğim DIY projeleri, böyle demek benim kulağıma daha hoş geliyor, hem yaptıklarımız olmuş mu diye size de soracağız :)

Neşeli günler dilerimmm...


İzmir

1 yorum:

  1. Yehhu sonunda açabildim blogspotu Allam yarebbim şükürler olsun amin.Hemmen yazı işlerine girişmeli.Oy çok heyecanlandım.
    İstanbul'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil