16 Nisan 2011 Cumartesi

Param olsa da ben alsaaaaam

Merahabalar,

Günün sonunda ağzımızdan düşüremediğimiz ezgiydi bu :) Bilenler bilir pazarda tezgaha bir kişi fazladan çekebilmek, merak uyandırmak için bağırmak gerekir, mümkünse de kafiyeli sözlerle. İşte bu amaçla söylenen pek çok şarkımsı, şiirimsi mısra arasından aşkiyle aklımızda kalan bu olmuş. Param olsa da ben alsaaaam.....

Bugün İzmir Kitap Fuarı' nda gezerken söyleyebilir mişim aslında bunu, tam da yeriymiş ama aklıma akşam geldi. Olsun akşam söylerken de aklımda o kitapların tamamını alma isteği vardı yani bir nevi kitaplara serenad* yaptım. Tam o sırada aşki de derin bakışlar içinde hayatımın yeni amacını buldum dedi; Porsche almak :D Sonra da başladık param olsa da ben alsaaaam a :)

Fuar harikaydı, pek çok yayın evi harika görsellerle ortamı şenlendirmiş. Kitaplara dizilecek methiyelere ise ne bu satırlar yeter ne de sayfalar... Uykusuzun standına ilgi çok fazlaydı, kalabalıktan yaklaşamadık bile. İstanbul' a bi fırat posteri almak geçti gönlümden ama olamadı maalesef :( en azından fotoğrafını çekebilirdim tabii makine yanımda olsaydı!!!! (bu ünlemler kendime elbette) Özellikle fuar alanını kuşbakışı gören alandaki kafeteryada oturup çayları yudumlarken o kalabalığı izlemek çok güzeldi.

* Zülfü Livaneli'nin yeni kitabının adıdır aynı zamanda, şiddetle tavsite olunur. 

İzmir' den sevgiler, öpücükler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder